10+1 egészséges nasi tipp

2019 Október 29

Ezek a snackek segíthetnek túlélni a napot, anélkül, hogy hizlalnának.


Délután 3 óra van és a gyomrod valami nassolni-valóért sikoltozik. Fordulhatnál egy jól bevált automatához egy zacskó sós csipszért, de vannak jobb lehetőségek is, amelyek nem hagynak maguk után bűntudatot. Tehát mit is válassz ilyenkor? Ideális esetben valami olyasmit, amely tartalmaz jó szénhidrátokat és fehérjét is. 

Válassz például teljes kiőrlésű gabonafélét, esetleg a gyümölcsöt vagy zöldséget.

Nem kell a makrókat, sem a kalóriákat eszeveszettül számolgatni. Válassz valami egyszerűt, ami a következő étkezésig eltelít. Íme 10+1 tipp, amelyeket könnyen elkészíthetsz te is vagy bárhol megvásárolhatsz.

Avokádó és paradicsom

Zsírszegény görögjoghurt

Alma és mogyoróvaj

Mandula

Édesburgonya toast

Tojás teljes kiőrlésű gabonával

Túró

Csicseriborsó

Hummus

Mozzarella és paradicsom

Nyers gyümölcsszelet

Via Menshealth

diéta egészség snack nasi

 

Megtekintések száma: 23385


Szólj hozzá Te is a cikkhez

Ez is érdekelhet