5 tipp a cukor teljes elhagyásához

2020 Március 09

Hidd el, hogy sokkal erősebb vagy a cukornál.


Ha te is folyamatosan arra törekedsz, hogy elhagyd a hozzáadott cukrokat, akkor a cukor iránti vágyad most erős lehet. Az édes ételek minden egyes alkalommal csábítanak bennünket, és sokunk számára ezen ételek fogyasztása hosszú ideje a minden napjaink része, amelyet az élvezethez vagy estleg ünnepekhez társítunk. Viszont a cukortól nem lesz több energiánk, ráadásul roncsolja az egészségünket és rövidíti az élettartamunkat.

Hogyan lehet ellenállni a cukor iránti vágyakozásnak?

Meg kell bizonyosodnunk róla, hogy a cukor iránti vágyunk valós-e. Időnként fel kell fednünk a sóvárgás forrását, amelyet úgy tudunk felfedni, ha közelebbről megvizsgáljuk, mit és mikor eszünk. A következő tényezők:

Állíts fel egy nassolási stratégiát!

Megfelelő időkközönként étkezz!

Pontos időpontokban étkezz!

Használj természetes fűszereket!

Légy nyitott! Próálj ki új recepteket, ízeket.


Via menshealth

 

Megtekintések száma: 9205


Szólj hozzá Te is a cikkhez

Ez is érdekelhet