​6 jel, hogy érdemes lenne személyi edzőhöz fordulni

Thursday, March 8, 2018

1.Nem vagy következetes: Lehet, hogy sokat tudsz a testedzésről, mégsem vagy tudatos. Légy őszinte. Van, hogy kihagyod az edzéseket? Vagy kiveszel 1-1 hetet? Ilyen hozzáállással nem érsz el nagy eredményeket. Egy edző az, aki elszámoltathat, és edzésre sarkallhat.

2.Új és nagy céljaid vannak: A hírnevük és sikerük mellett LeBron Jamesben, Tom Brady-ben, és Roger Federerben még valami közös. Mindegyiküknek van edzője. A trénetek kiismerik a gyengeségedet, így azt még jobban erősítik, hogy nagyobb teljesítményre legyél képes.

3.Sérülések: A folyamatos izomlázat nem az edzés kellemetlen végtermékeként kell felfognunk, hanem jelzőként. Ha minden alkalom után sajog valamid, akkor rosszul csinálod a gyakorlatot. Hogy ez változzon, és megtanulj helyesen edzeni, egy tréner segítsége kell.

4.Nem erősödsz, vagy elkezdett gyengülni az izomzatod: Ilyen esetben másfajta edzéshez, másik programhoz kell folyamodni. Az idő előrehaladtával, ha mindig csak egyfajta edzést végzünk, a testünk hozzászokik, és már nem érzi a kihívásokat – megáll az erősödésben. A váltáshoz érdemes egy személyi edző véleményét, társaságát igényelni.

5.Az egyensúlyod és a hajlékonyságod szörnyű: Az ezeket erősítő edzések nem csupán nőknek valók. Ha figyelmen kívül hagyod a hajlékonyság és az egyensúly fontosságát, az hosszútávon az életminőséget is befolyásolja – hamarabb érezed a mozgásodat korlátozottnak, ha kötöttek az izmaid.

6.Hónapok, vagy évek óta nem változtattál a rutinjaidon: Albert Einstein szerint az őrület az, mikor ugyanazt a dolgot csináljuk hosszú ideig, mégis eredményeket várunk tőle. Az elhivatottság jó, viszont ha ugyanolyan edzéseket végzel régóta, akkor beállhat a fitness plató, mely nem eredményez semmi erősödést, vagy javulást. Érdemes ilyenkor felkeresni egy trénert, aki új dolgokat tud mutatni.

via: Men’s Journal

edzés tippek tréner személyi edző lista sérülés kitartás

 

Megtekintések száma: 52859


Szólj hozzá Te is a cikkhez

Ez is érdekelhet