Egészséges ételek magas zsírtartalommal

2020 Január 31

Gondolkoztál már azon, hogy vajon mi teheti egészségessé a zsírt?


A kiegyensúlyozott étrend tartalmaz egy egészséges adag zsírt is, mivel ez a tápanyag is gondoskodik szervének, sejtjeinek és testének működéséről. Évekkel ezelőtt az emberek attól tartottak, hogy a zsírbevitel súlygyarapodást eredményez, és káros a szívre, de valójában ez nem igaz. Valójában a zsír csökkentheti a gyulladást, megelőzhet bizonyos rákos megbetegedéseket és javíthatja a szív egészségét.

"Összpontosítson a poli és egyszeresen telítetlen zsírok bejuttatására" - mondja a Men's Health munkatársa.

Ezeket gyakran "egészséges zsíroknak" nevezik. De miért egészségesek? A kutatások azt mutatják, hogy ezek a zsírok segíthetnek csökkenteni a vérnyomást és a koleszterinszintet is.

Az egyszeresen telítetlen zsírok általában megtalálhatók a diófélékben, növényekben, halakban és olajokban. 

A napi szükséges zsírmennyiség egyénenként változó, de általában az étrendi irányelvek szerint a napi teljes kalória 35% -át kellene kitennie. Ez körülbelül 70 gramm egy 2000 kalóriatartalmú étrendnél.

Avokádó

Kókusz

Lazac

Szardínia

Tojás

Brazildió

Olíva olaj

Tökmag

Mandulavaj

Chia mag

Via Menshealth

diéta egészség egészséges életmód Fitnesz zsírtartalom

 

Megtekintések száma: 12416


Szólj hozzá Te is a cikkhez

Ez is érdekelhet