Ha edzel, attól még nassolhatsz is

Wednesday, June 6, 2018

Lassan felszívódó, rostokban gazdag tápanyagra van szükséged. De ezt bizonyára tudod, legalábbis biztosan mondta már neked valaki. Most egy csokorba gyűjtöttük, mit egyél előtte, utána, mert bár a neten sok infót találsz, szanaszét van.

Először is felhívnánk figyelmed, hogy ezeket NE REGGELI/EBÉD/VACSORA HELYETT egyed, hanem edzés előtt egy órával egy keveset, ezek magas kalóriatartalmú finomságok.

Edzés előtt

jöhetnek a szárított gyümölcsök, banán, zabkása, egy marék teljes kiőrlésű gabonapehely, puffasztott rizsszelet, vagy bármilyen gyümölcs smoothie.

Edzés után

mindenképp fehérjében (proteinben) gazdag falatokat kell választanod, mindegy, hogy erősítesz vagy szálkásítasz. A lényeg, hogy kihúzd kínzó éhség nélkül ebédig vagy vacsoráig.

Mindenképp ajánlottak az olajos magvak, főtt tojás, proteinital vagy -szelet, kakaós vagy mézes tej, sovány tejből, teljes kiőrlésű keksz, egy pohár joghurt.

Így kell jól enni. Jóétvágyat!

Forrás: Szevaszfaszi.hu

 

Megtekintések száma: 30847


Szólj hozzá Te is a cikkhez

Ez is érdekelhet