Létezik növényi fehérje? Naná!

2019 November 03

Próbálsz kevesebb húst enni vagy vegán étrenden gondolkodsz? De nem tudod, hogyan vigyél be elegendő fehérjét a szervezetedbe? Mi segítünk neked!


Ha valaha is fontolóra vetted a vegánná válást, valószínűleg megfordult az is a fejedben, hogy hogyan tudnál elegendő fehérjét bevinni a szervezetedbe, ami elengedhetetlen az egészséges állapot fenttartásához. Az igazság az, hogy ez egy jogos aggodalom. Mivel a fehérje könnyebben elérhető az állati eredetű termékekben, nehezebb feladat lehet kielégíteni a szerveztünk napi szükségleteit, ha növényi alapú étrendet követünk.

A kutatások szerint, étkezésenként 30 gramm fehérje segíti elő az izomnövekedést és a telítettséget - ez a mennyiség azonban nem változik attól, hogy növényi fehérjét fogysztasz állati helyett.

Szerencsére van pár olyan élelmiszer, amely stabil fehérjeforrásként szolgál a vegánok számára is. Mutatunk párat!

Tofu

Bab

Pisztácia

Tökmag

Csicseriborsó

Amaránt

Tempeh

Borsó

Szója tej

Mogyoró

Mandula

Szejtán

Lencse

Kesudió

fehérje vegán növényi étrend

 

Megtekintések száma: 19547


Szólj hozzá Te is a cikkhez

Ez is érdekelhet