Ne félj a zsíroktól!

Tuesday, November 27, 2018

Ha ismered a ketogén diétát, valószínűleg már megbarátkoztál ezekkel a zsíros ételekkel, amelyeket most fogunk nektek mutatni. Ha pedig még nem, akkor ezt muszáj elolvasnod!


Srácok, el kell, hogy áruljunk nektek egy hatalmas titkot! Mégpedig azt, hogy a zsírok jók, persze csak akkor, ha azt a megfelelő forrásból viszed be a szervezetedbe. Az emberek nagy része abban a tévhitben él, hogy a súlycsökkentés érdekében egyáltalán nem szabad zsíros ételeket fogyasztaniuk. A ketogén diéta tökéletes példája lehet ennek, ugyanis az alacsony szénhidrát bevitel mellett egészen magas a zsír bevitel.

Bár az erről szóló kutatások eléggé megoszlóak, hogy a magas zsírtartalmú étrend hatékony vagy sem. Egyes bizonyítékok azt mutatják, hogy a magas zsírtartalmú élelmiszerek, mint például az avokádó, csökkenthetik a hasi zsírt. Emellett a telítetlen zsírok elősegítik agyunk megfelelő működését.

Most mutatunk nektek pár egészséges, zsírban gazdag energiaforrást, amelyeket nyugodt szívvel fogyaszthattok, de persze ezeket is csak mértékkel!

1. Extra szűz olívaolaj

2. Tökmag

3. Magvak

4. Lenmag

5. Avokádó

6. Szardínia

7. Olíva

8. Dió

9. Mandulavaj

10. Sáfrányolaj

Via Men's Health

diéta egészség ketogén zsír

 

Megtekintések száma: 192197


Szólj hozzá Te is a cikkhez

Ez is érdekelhet