Többet ésszel, mint erővel!

Thursday, November 22, 2018

Rengeteg nagyszerű dolog történik veled edzés közben: kiadod magadból a napi feszültséget, teszel az egészségedért, formában maradsz és a hangulatod is jobb lesz. Az átverejtékezett póló egyfajta tiszteletdíjas jelvénnyé válik rajtad. Ha pedig rendszeresen látogatod a konditermet, az eredmények magukért fognak beszélni.

Az utolsó dolog, amivel egy intenzív edzés során foglalkozni szeretnél, a migrén. Ez egy súlyos, lüktető fejfájást jelent, mely gyakran együtt jár émelygéssel, hányingerrel és akár extrém fényérzékenységgel. Nem igazán a fitness legjobb barátja. Néhány tipp, ha hajlamos vagy rá:

Hidratálj, ez nagyon fontos!

A megfelelő hidratálás elengedhetetlen a testedzéshez. Nem csupán azért, mert vizet veszít a szervezeted, hanem ilyenkor az izzadságod drasztikusan csökkenhet, ami azt jelenti, hogy a szervezeted terrmodegulációs képessége is jelentősen csökken.

Egyél valamit!

Másfél órával edzés előtt enni ideális és szükséges. Azok az emberek, akik alacsony vércukorral rendelkeznek és úgy kezdenek neki a testmozgásnak, nagyobb eséllyel okoznak maguknak intenzív fejfájást. 

via Men's Health

edzés migrén fejfájás

 

Megtekintések száma: 236584


Szólj hozzá Te is a cikkhez

Ez is érdekelhet