5 gabonaféle, ami elősegíti az izomnövekedést

Wednesday, November 28, 2018

A gabonafélék többek, mint szimpla szénhidrátok. Elősegítik az izomnövekedést és fenn is tartják őket!


Sokak elméjében a szénhidrátok kimerülnek egy szelet kenyérben, ám ez egy kicsit izgalmasabb téma annál. A teljes kiőrlésű gabonák csökkentik a rák kialakulásának kockázatát. Az európai Journal of Clinical Nutrition című folyóiratban megjelent tanulmány pedig azt állapította meg, hogy az elfogyasztott teljes kiőrlésű gabonafélék minden egyes adagja kilenc százalékkal csökkentik az idő előtti elhalálozás esélyét. 

De mi van akkor, ha te fehérjére vágysz? Van egy jó hírünk számodra, ugyanis a gabonák tele vannak fehérjével. A teljes kiőrlésű korpa és csíra egészséges zsírokat, E-vitamint és legfeljebb 6 gramm fehérjét tartalmaznak adagonként.

Íme öt gabonaféle, amit nyugodtan fogyassz a nap bármelyik szakában:

1. Amaránt


2.  Hajdina 

3. Teff avagy gluténmentes afrikai gabona 

4. Tritikálé

5. Vadrizs

Via Men's health

életmód egészség egészséges életmód izom fehérje

 

Megtekintések száma: 231885


Szólj hozzá Te is a cikkhez

Ez is érdekelhet