Így étkezz egészségesen ha állandóan úton vagy

2020 Február 02

Csak akarni kell!


Akár munka vagy családi vakáció miatt vagy úton, az egészséges táplálkozásnak nem kellene gondot okoznia!

Könnyű beleesni abba a hibába, hogy egy Big Mac-et vagy egy ropogós KFC-s csirkés szendvicset választunk az egészséges opciók helyett, hiszen gyorsétterem szinte mindhol van és nagyon egyszerű megoldás. 

Íme, pár tipp, hogy hogyan étkezz egészségesen az utazások során.

Könnyítsd meg a reggelit. Ilyenkor jó ha egy egyszerű, hideg joghurtot és granolát választunk. Annak érdekében, hogy a reggeli mégjobban eltelítsen adjunk hozzá olyan gyümölcsöket, amelyet nem kell hűteni, mint például a kivi, az alma és a narancs.

Az ebéd is legyen könnyű.

Ebédre ajánlatos sok zöldséget fogyasztani. Ezen felül legyen nálad teljeskiörlésű kenyér, quinoa és tonhalkonzerv!

Vacsorára válassz levest. Igen, levest!

Egy hosszú átvezetett nap után egy egyszerű ételre essen a választásod, ezért jó ha a jól bevált levesekhez fordulunk. Áztass forró vizbe egy csésze quinoát majd ha megpuhult töltsd hozzá a zacskós levest. 

Gondolg újra a nassolást!

A gyorséttermek elkerülése érdekében tarts egészséges ételeket kéznél. 

Paprika, alma vagy sárgarépa. Ezek mind elállnak hűtés nélkül.

Amikor valami sósat vagy édességet kívánsz akkor válassz sós mandulát vagy egy falat étcsokoládét.

A tiszta étrend segít fenntartani az energiaszinted.

Via Menshealth

diéta egészség Utazás étrend

 

Megtekintések száma: 17754


Szólj hozzá Te is a cikkhez

Ez is érdekelhet