Hogyan segíts a párodnak újra formába rázódni a szülés után

2016 Október 06

A szülés utáni időszakban a párunk segítségére lehetünk, és segíthetünk neki újra formába rázódni, amiért nagyon hálás lesz nekünk!

A szülés egy óriási áldás, ugyanakkor egy nagy teher mind a szervezetünk számára, mind pedig a lelkünknek.

Pozitív dolog, de ezt beárnyalja az állandósuló felelősség tudat, és az, hogy a nők egyik legféltettebb kincse, a csodálatos alak mond búcsút nekik.

Ezért ebben a szülés utáni időszakban párunk sokkal nehezebben viseli a stresszt, éppen ezért érdemes mindenben a segítségére lennünk.

A nők a szülés után a baba projekt mellett másik gyakran dédelgetett projektje az, hogy újra formába rázódjanak, és visszaszerezzék korábbi alakjukat. Ebben könnyen segíthetünk neki mindössze néhány apró gesztussal.

Vigyázz a gyerekre, amíg ő edzeni van

Érdemes felajánlanod, hogy vigyázol egy rövid időre a babára, hogy neki ne legyen gondja vele, és tudjon egy kicsit magával is foglalkozni. Ha fitneszterembe jár, azzal levezeti a feszültséget, amit a fiatal anyaság okoz, így veled sem kap össze annyiszor.

Ezzel mindenki nyer, ő pedig újra elkezdhet dolgozni a régi alakjáért.

Segítsd neki az étrendben

Ha segítesz neki főzni, vagy te magad főzöl, akkor lassan vissza tudok szoktatni az alacsony kalóriatartalmú ételekre. Sajnos a terhesség ideje alatt a nők nagyon kívánóssá válhatnak, elvégre két ember helyett is esznek, és ez a rossz szokás a szülés után sem mindig múlik el

Ne feledd, a jó alak titka a rendszeres testmozgás mellett a megfelelő étrendből álló diéta. Segíts neki, hogy hamar visszanyerje tökéletes alakját.

Állj be te is edzeni

Az otthoni végzett aerobik edzésbe még te is beállhatsz. Ez nem csak jó közös program, de értékelni fogja, hogy szolidaritást vállalsz vele.

Ha együtt edzetek, nem mellesleg te is formálhatsz egy keveset az alakodon, már ha rád fér. De ha nem, akkor is mindig jól jön egy egészséges testedzés.

Ügyelj arra, hogy legyen ideje pihenni

Ne csak arra ügyelj, hogy legen elég ideje önmagára, hanem arra is, hogy a sok edzés és alakformálás mellett elég idő jusson arra, hogy egy-egy félórára ledőljön pihenni. 

A kipihent test a kipihent, nyugodt lélek kulcsa is.

Ezért ha kellő időt fogsz neki hagyni, hogy kimerültségét leküzdje, hidd el, meg fogja neked hálálni, és értékelni fogja fáradozásaidat.

életmód gyereknevelés kezdő apáknak

 

Megtekintések száma: 14345


Szólj hozzá Te is a cikkhez

Ez is érdekelhet