Ugorj a Holdra a Burberry B Bounce játékával
Ugorj a Holdra a Burberry B Bounce játékával
A marketing trükkök állandóan körülvesznek. Míg néhány kreatív, addig a többi unalmas. Vannak szórakoztatóak és kevésbé szórakoztatóak. A londoni székhelyű brit luxusmárka, a Burberry egy online szerencsejátékot használ a legújabb dzsekijeinek népszerűsítésére. A Burberry B Bounce már elérhető a Burberry weboldalán.
„Kísérleteztünk a játékkal Kínában” - magyarázta Mark Morris, a Burberry online kereskedelemének alelnöke. „De a B Bounce az első játékos kiterjesztésünk erre a formátumra, hogy szórakoztathassuk és kapcsolatba léphessünk újabb és fiatalabb fogyasztóinkkal is szerte a világon. Tudjuk, hogy egyre játékosabb, kreatívabb környezetben élnek mind online és offline is, ezért izgatottak vagyunk, hogy így csatlakozhatnak a Burberry közösséghez.”
Nem csak maga a játék szórakoztató, de ez egy lehetőség is arra, hogy ingyenesen hozzájuthassanak egy Burberry termékhez. Miután a játékos elérte az 500 métert, egyedi GIF-ekkel és virtuális Burberry puffer dzsekikkel ajándékozzuk meg. Az igazi profik pedig arra is esélyt kaphatnak, hogy egy valódi kabátot nyerhessen a kollekcióból, ha eléri a 15 000 métert.
Via Fubiz
stílus divat luxus férfistílus burberry
Megtekintések száma: 27034